Subject: Sündmuse Robolahing kooskõlastus
From: "Mihkel Sild" <[email-masked]>
To: PÄA Lõuna <[email-masked]>
Date: Mon, 16 Sep 2024 10:16:42 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Sel aastal jällgi oleme korraldamas sündmust Robolahing ning sel aastal on
toimumiskohaks Lange Motokeskus. Kuupäevadeks on 1-2.11.2024 ehk siis
esimest korda Robolahingu ajaloos oleks see kahepäevane sündmus. Esimesel
päeval areenil Eesti koolides õpilaste poolt valminud robotid ning teisel
päeval siis tavavõistlejad.

Tribüünide osas on hetkel planeeritud 4X574 (2296) istekohta. Trbüünidele
on kavandatud ka tagumised trepid, mis tagavad parema evakuatsiooni
võimekuse.
Sarnaselt eelmiste aastatega on ka sel aastal Pääste ja Kiirabi kohapeal
olemas sündmuse turvamiseks ning vajadusel evakuatsiooni juhtimiseks.

Manusena kaasa Lange Motokeskuse 1. korruse plaan ning kuvatõmmis
tribüünide paigutusest.
Kas soovite olukorra kohapeal üle vaadata või piisab hetkel edastatud
infost sündmuse kooskõlastuseks Päästeameti poolt?

Lugupidamisega

Mihkel Sild | Ekspositsioonijuht

Tel: +372 53 334 617 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Sadama 1, 51004 Tartu | SA Teaduskeskus AHHAA

 <http://www.ahhaa.ee/> www.ahhaa.ee

From: Mihkel Sild
Sent: teisipäev, 17. oktoober 2023 11:57
To: [email-masked]
Subject: Sündmuse Robolahing kooskõlastus

Tere!

Oleme korraldamas järjekordset Robolahingu sündmust, mis leiab aset 4.11
ja seda nüüd jälle Tartus, Kammivabrikus.
Eelnevalt oleme Kammivabrikus olnud Robolahinguga aastatel 2019 ja 2020.
Sel aastal projektijuht vahetus, mistõttu ei osanud kohe õigesse kohta
suunata seda kooskõlastust – saatsin esialgselt evakuatsiooniteede plaani
Margo Lempule, kelle kaudu liikus see Gennadi Apevalovi lauale. Nüüdseks
siis olen aru saanud, et korrektne lahendus oleks olnud see otse
[email-masked] <mailto:[email-masked]>  aadressile saata.

Sel aastal on tribüünide asetus suures plaanis sarnane eelnevatega aga
lisandunud on vähemasti üks evakuatsioonitee hoone ida küljele.
Lingil on mahukas PDF -
<https://ahhaa.sharepoint.com/:b:/s/ProjektRobolahing1/EV-n_mpPecFDrPtIALW
vvPoBBIM92HuJHBVeBrhUkt9-iA?e=Rh7pHt>
https://ahhaa.sharepoint.com/:b:/s/ProjektRobolahing1/EV-n_mpPecFDrPtIALWv
vPoBBIM92HuJHBVeBrhUkt9-iA?e=Rh7pHt , manuses kuvatõmmis. Nagu ma olen aru
saanud, siis eelmistel kordadel on arvestatud ka evakuatsiooniteid, mis on
suunaga automuuseumi poole: esimesel tasandil läbi WC-de ning kolmandal
tasandil lääne suunas.

Kohtade arv hetkel planeeritud selliselt:
Areeni juures suuremad tribüünid 304 kohta mõlemad.

Areeni juures väiksem tribüün 182 kohta.

Teisel tasandil tribüün 679 kohta (sama tribüün nagu ka eelmistel
kordadel).

Kindlasti on mainimist väärt asjaolu, et Robolahingu sündmusel on
iga-aastaselt olnud julgestuseks ja vajadusel evakuatsiooni juhtimas
Pääste töötajad. Samuti tagame lisaturvalisuse Kiirabi kohaloluga.

Meeledi vaataksime kohapeal olukorra üle koos teiega! Kui saame
mingisugust lisainfot veel e-kirja teel teile edastada, siis palun andke
sellest märku!

Lugupidamisega

Mihkel Sild | Ekspositsioonijuht

Tel: +372 53 334 617 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Sadama 1, 51004 Tartu | SA Teaduskeskus AHHAA

 <http://www.ahhaa.ee/> www.ahhaa.ee